پسته داریس
خانه / مغز پسته شکسته / خریدار مغز پسته گندمی و شکسته

خریدار مغز پسته گندمی و شکسته

خریدار مغز پسته گندمی و شکسته اکثرا شرکت های بزرگ بستنی سازی و همچنین مغازه های تولید آبمیوه و بستنی ها هستند، که این نمونه به صورت پودر در محصولات خود استفاده می کنند.

همان طور که ذکر شد خریدار مغز پسته گندمی، موشو، شکسته و دندانه این مجموعه ها هستند و هر مجموعه ای که مغزپسته کامل و سالم را ترجیح نمی دهد، به دنبال خرید این نمونه می باشند.

مغز های پسته گنمی و شکسته معمولا از پسته های گو و روی آبی بدست می آیند و همچنین درصدی هم از شکست پسته دهان بسته که از آن مغز پسته سالم تهیه می شود و به دلیل قیمت ارزان آنها بسیار در میان خریداران که می خواهند، پودر پسته تولید و مصرف نمایند محبوب می باشد.

نکته مهم و حائز اهمیت این است که این نمونه مغز پسته عاری از هر گونه شئ اضافی است، به جزء درصدی از پوسته استخوانی ریز پسته که به هنگام شکست داخل این محصول می رود.

 

خریدار مغز پسته صادراتی

خریدار مغز پسته صادراتی مواردی که در بالا گفته شد را به ندرت سفارش می دهد و معمولا این افراد به دنبال خرید مغز پسته سالم هستند.

مغز پسته صادراتی بر دو نوع رسیده و کال تقسیم بندی می شوند و قیمت مغز پسته صادراتی سبز کال به مراتب بیشتر از مغز پسته رسیده می باشد.

مشتریان خارجی مغز پسته در مواردی این درخواست را دارند، که مقداری از مغز پسته های گندمی و شکسته را به صورت جداگانه همراه با مغز پسته سالم خود دریافت نمایند، ولی عمده کاربرد این محصول در بازار داخل و اصناف ذکر شده می باشد.

خریدار مغز پسته

 

خریدار و خریدارن بزرگ پسته و مغز پسته

خریدار و خریداران بزرگ پسته و مغز پسته در دنیا کشور های هستند، که یا جمعیت بالایی دارند و یا به عنوان یک ترید موفق خود را معرفی کرده اند و از این کشور های می توان به هند، چین، لبنان و امارات اشاره نمود، که دو تایی اولی با جمعیت بالا و دو تایی آخری با قابلیت ترید و بازرگانی بالا، فعال در این زمینه انواع پسته و مغز پسته می باشند.