پسته داریس
خانه / مغز پسته گلدار / فروش مغز پسته گندمی و گلدار نرخ رقابتی

فروش مغز پسته گندمی و گلدار نرخ رقابتی

مغز پسته گندمی و گلدار را با نرخ رقابتی، در شهر رفسنجان استان کرمان و همچنین دیگر شهرستان های این استان به فروش می رسد البته این دو نمونه از مغز پسته بسیار با هم تفاوت های کیفیتی و همچنین نرخی دارند.

مغز پسته ها در دو گروه اصلی مغز پسته کال و شکستنی تقسیم بندی بندی می شوند که نمونه گلدار و گندمی آن در گروه شکستنی هستند و از نظر کیفیت و همچنین موارد مصرفی از کاملا با هم متفاوت هستند.

به طور کل نمونه های شکستنی از جمله مغز پسته گندمی و گلدار به نسبت به کال از طیف گسترده تری برخوردار است که می تواند تعدود مشتریان بیشتری را برای خود نگه دارد.

 

مغز پسته گندمی و ارزان قیمت

مغز پسته گندمی و موشو به دلیل اینکه بسیار ریز هستند معمولا از آنها برای مصارف پودری بهره می برند و از نظر قیمت و نرخ این نمونه بسیار ارزان قیمت هستند و می توانند در بازار نرخ رقابتی برای خود ایجاد کنند.

در نمونه گندمی و موشو هرچه موشو ی آن بیشتر باشد از کیفیت و قیمت آن کاسته می شود و هرچه گندمی سبز آن بیشتر هم به مرغوبیت آن افزوده می شود، و هم به نرخ آن و به طور کل در رنج ارزان ها این نمونه قرار دارد.

تمامی مغز پسته گندمی و گلدار با بهترین کیفیت در استان کرمان در حال تولید است که کار را برای مشتریان بسیار راحت تر می کند.

 

فروش مستقیم مغز پسته گلدار و دست شکن

در طیف شکستنی ها مغز پسته گلدار و همچنین دست شکن از تمامی نمونه های دیگر هم نرخ بالاتری دارند و هم کیفیت بیشتر و به طبع فروش بالایی را به خود اختصاص داده اند.

مغز های پسته دست شکن به دلیل اینکه از پسته های خندان بدست می آیند و بسیار لوکس نیز هستند آنها با استفاده از نیروی انسانی و دست مغز می کنند اما نمونه های دیگر گلدار را با استفاده از دستگاه های شکست بهره می برند و به همین علت به آنها مغز پسته گلدار شکستنی یا مغز پسته دهان بسته می گویند.

به طور کل مغز پسته گلدار بیشتر در کار های تزئینی از آن بهره می برند، زیرا هم زیباست و هم مغز پسته کامل می باشد.

مغز پسته گندمی
مغز پسته گندمی

 

 

مطلب پیشنهادی

مغز پسته احمد آقایی گلدار برای صادرات

مغز پسته احمد آقایی گلدار برای صادرات

مغز پسته احمد آقایی گلدار از جمله مغز پسته های است، که در امر صادرات …