پسته داریس
خانه / مغز پسته سبز / خرید مغز پسته گندمی سبز ارزان

خرید مغز پسته گندمی سبز ارزان

مغز پسته گندمی شکم سبز در تهیه پودر سبز چمنی از آن بهره می برند و بهای خرید آن هم به نسبت دیگر انواع مغز ارزان تر می باشد.

مغز پسته گندمی و موشو در گروه مغز های ارزان قیمت جای دارد و به همین دلیل است که این نمونه ها را معمولا تبدیل به پودر پسته می کنند و نکته حائز اهمیت اینکه باید حتما مغز پسته گندمی سبز باشد و به اصطلاح به آن شکم سبز گویند زیرا هرچه مقدار موشو در گندمی زیاد تر باشد هم به رنگ پودر آسیب می زند و هم به طهم و مزه آن.

بهترین مغز پسته گندمی آنهای هستند که درصد موشو آنهاپایین تر باشد و شکم سبز آن بیشتر و از لحاظ قیمت خرید هم مغز پسته گندمی در گروه ارزان قیمت ها قرار دارد و می توان آن را برای مصارف مختلفی مورد استفاده قرار داد.

 

قیمت خرید مغز پسته گندمی

موارد مصرف این نمونه مغز پسته بسیار بالاست و عمده آنها هم در صنعت بستنی سازی و همچنین تولید و عرضه انواع شیرینی ها کاربرد دارد و چون نباید قیمت نهایی این محصولات افزایش چشمگیری داشته باشد، مغز پسته ارزان گندمی را خرید می نمایند.

به طور کل هرجا مغز پسته برای تزئین مورد استفاده قرار نگیرد از مغز پسته گندمی و موشو بهره می برند و اگر مغز پسته برای تزئین باشد، از مغز پسته های دست شکن و شکستنی دهان بسته بهره می برند که هم مغز های کاملا سالم هستند و هم گلدار زیبا.

مغز پسته ارزان معمولا از پسته های گو، روی آبی و همچنین پسته های نیم مغز بدست می آید که مغز آنها کمتر از 20 گرم باشد.

بهترین زمان برای خرید این نمونه از مغز ها در سه ماه اخر سال و سه ماه اول سال است که با یک افت شدید عرضه محصول برخورد می شود.

منبع: شرکت داریس

مطلب پیشنهادی

خرید مغز پسته قزوین سبز مناسب خلال

خلال پسته از جمله معروف ترین فرآورده های پسته بشمار می رود.تولیدات استان قزوین در زمینه خلال پسته جزء بهترین ها می باشد.خرید مغز پسته قزوین سبز به طور معمول برا