پسته داریس
خانه / مغز پسته خام / قیمت مغز پسته خام صادراتی

قیمت مغز پسته خام صادراتی

قیمت مغز پسته خام بر میزان گلدار بودن و همچنین سبز بودن آن موثر است، به خصوص در بحث صادراتی بودن آن که کیفیت نهایی در آن موثر می باشد.

همان طور که گفته شد قیمت مغز پسته خام بر میزان گلدار بودن و سبزی مغز پسته وابسته است، که در این میان بهترین نوع مغز پسته گلدار، مغز پسته ممتاز زرندی می باشد.

مغز پسته ممتاز زرندی علاوه بر درشت بودن و همچنین رنگ سبز مغز، از گلداری بینظیری هم بهره می برد، که توانسته بازار بسیار خوبی در خارج از کشور برای خود ایجاد کند.

مغز پسته صادارتی معمولا بالغ بر 99 درصد به صورت خام ارسال می شود و به ندرت مشتریان خارجی مغز پسته را به صورت طعم دار خرید می نمایند.

قیمت مغز پسته خام در بازار رفسنجان و استان کرمان تعیین می شود، زیرا بازار این شهر و این استان چون تولید کننده عمده در کشور است، مرجع اصلی بشمار می رود.

قیمت مغز پسته خام
قیمت مغز پسته خام

 

قیمت مغز پسته خام ممتاز

قیمت مغز پسته خام ممتاز به قیمت پسته خندان ممتاز و دهان بسته آن وابسته است، زیرا مغز پسته از این دو محصول بدست می آید.

در قیمت گذاری پسته خندان و پسته دهان بسته انس و همچنین زیبایی و گرم مغز پسته اثر مستقیم می گذارد و همچنین عوانل بیرونی دیگر مانند نرخ ارز و نوسانات ارز.

بهترین نوع مغز پسته ممتاز از شهرستان زرند استان کرمان برداشت می شود و حتی بهترین پسته کالک نیز مربوط به این شهرستان می باشد.

مغز های پسته را می توان به دو صورت بسته بندی کرد، که شامل کارتن وکیوم و کسیه گونی که برای بحث صادرات، کارتن وکیوم و همراه با شیرینگ از همه مرسوم تر می باشد.

برای اطلاع از قیمت و نوسانات قیمت روز مغز پسته بهتر است، که به شرکت های بازرگانی پسته در استان کرمان مراجعه نمود، چون ابین شرکت ها فعال در بازار خود این استان هستند، که از تعیین کنندگان قیمت مغز پسته خام و همچنین پسته خام می باشند.

مطلب پیشنهادی

فروش عمده مغز پسته

تکنیک فروش عمده مغز پسته صادراتی

آگاهی از تکنیک فروش عمده مغز پسته صادراتی اکبری، کله قوچی، احمد آقایی و فندقی …