پسته داریس
خانه / مغز پسته سبز / قیمت صادراتی مغز پسته عمده سبز

قیمت صادراتی مغز پسته عمده سبز

قیمت صادراتی مغز پسته سبز اگر عمده باشد، قطعا نسبت به خرد و مقدار پایین فرق می کند، به خصوص نوع کال این محصول که صادراتی نیز می باشد.

قیمت صادراتی مغز پسته سبز کال بر اساس این است، که آیا کال معمولی می باشد و یا کال دو پوست اگر نوع اول باشد، باید درصد سوپر آن مشخص گردد و اگر دو پوست شده باشد، نوع گرید آن اهمیت می باید، زیرا این محصول در 8 گرید تولید و عرضه می شود.

مغز پسته کال معمولی اکثرا به کشور های عربی صادر می گردد و از آن برای تولید انواع شیرینی های عربی استفاده می شود و مرغوبت ترین این نمونه آن است، که درصد سوپر آن بالای 60 درصد باشد.

 

قیمت صادراتی مغز پسته دو پوست شده

قیمت صادراتی مغز پسته دو پوست شده بر اساس گرید بندی که زمان تولید به وجود می آید، مشخص می شود و هرچه مغز پسته سالم تر و رنگ آن سبز تیره تر باشد قیمت بالاتری می خورد.

به دلیل اینکه اکثرا مشتریان به دنبال گرید های بالاتر هستند، که رنگ سبز تر دارند، قیمت صادراتی مغز پسته سبز که به تنهایی آنها را سفارش بالاتر بوده حتی اگر عمده سفارش دهند و اگر همه ی 8 گرید را باهم درخواست کنند، قیمت صادراتی مغز پسته کمتر خواهد بود.

قیمت صادراتی مغز پسته

 

صادرات مغز پسته دوپست شده

صادرات مغز پسته دوپوست شده به کشور های اروپایی در جریان است و عمده شرکت های بزرگ فعال در زمینه شیرینی و شکلات و همچنین شرکت های آرایشی و بهداشتی مانند نستله و اورئال این محصول را از ایران به صورت مستقیم سفارش می دهند.

کارخانه تولید مغز پسته سبز دو پوست شده اکثرا در استان کرمان واقع شده اند، زیرا این نمونه از مغز پسته با بهترین کیفیت در این منطقه از درختان و باغات این منطقه برداشت می شود.

قیمت صادراتی مغز پسته

مطلب پیشنهادی

نرخ مغز پسته

ناگفته های نرخ انواع مغز پسته اعلا سبز

ناگفته های نرخ انواع مغز پسته اعلا سبز درجه یک رفسنجان در سراسر کشور با …