پسته داریس
خانه / مغز پسته درجه یک / فروش مغز پسته درجه یک با قیمت مناسب

فروش مغز پسته درجه یک با قیمت مناسب

مغز پسته درجه یک و شکستنب مرغوب شکستنی در حوزه های شیرینی پزی، بستنی سازی و تولید سوسیس و کالباس فروش خوبی دارد.

مغز مرغوب پسته شکستنی و لپه در قیاس با دیگر مغز ها از قیمت خوبی برخوردار است و نوع لپه و خردش برای بستنی سازی ها که بیشتر از پودر پسته استفاده می کنند بهتری انتخاب است.

نوع درشت تر آنها در کنار خلال پسته برای شیرینی پزی ها مصرف دارد و اینها را ازپسته های گو و موشو به دست می آورند که گاهی هم به عنوان مغز پسته موشو آن را می شناسند.

صادرات مغز پسته درجه یک شکستنی در کنار مغز پسته کالکدر جریان است و این نوع مغز را بیشتر از پسته های دهان بسته بدست می آورند و مناسبترین برای صادرات مغز به کشور های اروپایی و آسیای شرقی که استاندارد بودن مغز برای آنها اهمیت دارد، فروش بیشتر آنها هم متعلق به کارخانجات سوسیس و کالباس است.

 

مغز پسته کال یا کالک قیمت مناسب

ویژگی و مشخصه اصلی مغز پسته درجه یک کالک چیست؟ چرا محصول شهر کرمان دارای قیمت به مراتب بیشتری نسبت به تولیدات دیگر شهر ها دارد؟

مغز پسته کالک یا کال مشخصه اصلی که دارد رنگ و کامل بودن است، به طوریکه که اگر مغز پسته در زمان درست از درخت چیده شود، رنگ به مراتب تیره تری دارد که به کیفیت محصول افزایش می دهد و دومین آیتم درشتی یا به طور صحیح کامل بودن مغز است، که هم در کیفیت و هم در قیمت تاثیر گذار است و مغز های پسته کامل و بدون لپه و خرد در این گروه با ارزش قرار می گیرد.

نوع مغز پسته درجه یک کالک تولیدی شهر کرمان به دلیل رنگ فوق العاده تیره و همچنین میزان درشتی و بزرگی مغز نسبت به دیگر تولیدات مناطق دیگر هم با ارزش تر است و هم قیمت به مراتب بالایی را دارد.

منبع: شرکت داریس

مطلب پیشنهادی

خریداران مغز پسته

لیست خریداران مغز پسته درجه یک در سراسر کشور

خریداران مغز پسته درجه یک به صورت عمده و واقعی در بین فروشندگان سراسر کشور …