پسته داریس
خانه / مغز پسته کال / صادرات مغز پسته کال به کشور های عربی

صادرات مغز پسته کال به کشور های عربی

صادرات مغز پسته کال سبز معمولی ایران به کشور های عربی منجمله لبنان، عراق، اردن، امارات و همچنین عمان در جریان است، که مقداری از این محصول در خود این کشور ها مصرف و مقداری هم باز صادرات می شود.

صادرات مغز پسته کال معمولی هم همانند کال دوپوست شده درتناژ بالا از ایران در جریان است و عمده این محصول هم به کشور های عربی ارسال می شود.

کابرد اصلی این مغز پسته در تولید انواع شیرینی های عربی می باشد، مخصوصا آنهایی که می خواهند رنگ سبز فوق العاده ای به خود بگیرند، این محصول مغز پسته بر اساس درصد گرید سوپر فیمت گذاری می شود یعنی هرچه درصد مغز پسته سبز در آنها بیشتر باشد، هم کیفیتش افزایش می یابد و هم قیمت آن.

بهترین مغز پسته کال در استان کرمان تولید و عرضه می شود، به خصوص کالک های شهرستان زرند این استان که هم سایز مغز پسته ی خوبی دارند و هم درصد گرید سوپر آنها بسیار بالاست.

 

صادرات مغز پسته کال دو پوست شده

صادرات مغز پسته کال دو پوست شده هم به مانند کال معمولی به کشور های زیادی در اقصی نقاط دنیا صورت می گیرد و از این کشور های می توان به آلمان، فرانسه، ایتالیا، انگلیس، کانادا و چین اشاره نمود.

مغز پسته کال سبز دو پوست شده خود از مغز پسته کال معمولی بدست می آید و بدان صورت است، که پوسته اولیه و شیری رنگ روی کال معمولی را جدا کرده و سپس با استفاده از دستگاه های سورت رنگ جداسازی می شوند.

این نمونه از مغز پسته هم در تولیداتش گرید های دندانه و شکسته هم دارند، که معمولا هم به دلیل قیمت ارزان، آنها را سفارش می دهند و خریدار مغز پسته شکسته و دندونه کال اکثرا کشور ترکیه می باشد و درصدی در بازار داخل به فروش می رسید.

صادرات مغز پسته کال دو پوست شده

مطلب پیشنهادی

قیمت مغز پسته کال سبز کرمان

قیمت مغز پسته کال سبز کرمان

قیمت مغز پسته کال سبز استان کرمان چه نوع معمولی آن و چه نوع دو …