پسته داریس
خانه / مغز پسته کال / صادرات مغز پسته دوپوست شده کال کرمان

صادرات مغز پسته دوپوست شده کال کرمان

صادرات مغز پسته دوپوست شده کال کرمان در 8 گرید صورت می گیرد، که تمامی این 8 گرید با کییفت رنگی یکسان و همچنین با ضمانت افلاتوکسین مناسب اروپا و ژاپن می باشند.

صادرات مغز پسته دوپوست شده کال کرمان بدون رقیب بزرگ در دنیا با کیفیت مثال زدنی در حال انجام است و حتی با وجود اینکه تولید پسته در امریکا از ایران عبور کرده، اما این نمونه از فرآورده پسته هنوز بی رقیب در دنیاست و اکثر کشور مجبور به این هستند که مغز پسته دوپوست شده کال خود را از ایران و به ویژه از استان کرمان تهیه نمایند.

صادرات مغز پسته دوپوست شده کال کرمان اگر مقدارش پایین باشد، آن را به صورت هوایی می توان ارسال نمود، اما اگر مقدار بالا باشد و میزان زمان حمل و نقل آن بالای 10 روز گردد، حتما از کانتینر های یخچال دارد باید استفاده نمود، تا ریسک خطر پذیری بار پایین آید و همچنین مقادیر بالا را بهتر است که یا با روش دریایی حمل نمود و یا زمینی، که در این میان روش دریایی بسیار ایده آل تر از نظر بهداشتی و ایمنی می باشد.

 

صادرات مغز پسته دوپوست در 8 گرید

صادرات مغز پسته دوپوست شده در 8 گرید انجام می گیرد، که 6 گرید آن مغز پسته های سالم هستند، که بر اساس رنگ سورت بندی شده اند و 2 گرید باقی ماند گرید های لپه و دندانه می باشند، که مغز پسته سالم و یک سایز نیستند و تمامی این 8 گرید با بسته بندی کارتن وکیوم 12.5 کیلویی و با ضمانت افلاتوکسین به فروش می رسند.

شرکت های تولید و بازرگانی پسته که در استان کرمان واقع اند انواع مغز پسته را مانند مغز پسته کله قوچی، فندقی، احمد آقایی، ممتاز و مغز پسته کال را با ضمانت افلاتوکسین و گواهی افلاتوکسین برای صادرات به اتحادیه اروپا و کشور های مانند ژاپن به فروش می رسانند.

صادرات مغز پسته دوپوست

مطلب پیشنهادی

قیمت مغز پسته فندقی

لیست قیمت شوکه کننده مغز پسته فندقی کرمان

لیست شوکه کننده قیمت مغز پسته فندقی با توجه به برخی مشکلات در تولید این …