پسته داریس
خانه / مغز پسته صادراتی / قیمت مغز پسته دو پوست صادراتی

قیمت مغز پسته دو پوست صادراتی

قیمت مغز پسته دو پوست شده صادراتی ایران با توجه به میزان رنگ آن تعیین و تکلیف می شود و در چندین گرید تقسیم بندی شده به مشتریان خارجی عرضه می گردد.

مغز پسته دو پوست شده از مغز پسته کال بدست می آید و با توجه به اینکه هرچه میزان رنگ مغز به سمت سبز پر رنگ و تیره برود به کیفیت آن افزوده می شود و همچنین به سمت رنگ زرد از کیفیت و قیمت کاسته می گردد.

قیمت مغز پسته دو پوست شده علاوه بر رنگ به سالم بودن از نظر اندازه هم وابسته است که هرکدام از آنها با توجه به این دو آیتم نرخ گذاری می شود.

نحوه تولید این نمونه از مغز پسته بدین صورت است که اول پسته کالک را شکسته و بعد از این مرحله توسط دستگاه دیگ بخار و آب جوش پوسته مغز جدا شده و سپس توسط دستگاه های جدا سازی بر اساس رنگ یا سورت کالر مغز های پسته گرید بندی می شوند.

 

قیمت مغز پسته کال

دو پوست شده ها از مغز کال معمولی یا پسته کالک بوجود می آیند و نحوه قیمت مغز پسته کال بر اساس میزان درصد سوپر و همچنین قیمت پسته کالک هم بر اساس پرم و همین میزان درصد سوپر تعیین می شوند چون هرچه درصد مغز پسته سوپر یا همان گرید اول که سبز پر رنگ است در آن بیشتر باشد قیمت مغز پسته کال یا پسته کالک بالاتر است.

این مغز پسته صادراتی در میان کشور های دنیا خواهان زیادی دارد و دلیل آنهم به این خاطر است که بی رقیب است در دنیا و همچنین موارد بسیار گوناگونی هم در صنعت خوراکی ها و همچنین از روغن این مغز برای تولید انواع لوازم آرایشی و بهداشتی بهره می برند بدین ترتین صادارت اول این محوصل صادارتی ایران به کشور های اروپایی می باشد.

مطلب پیشنهادی

مغز پسته ممتاز زرند با قیمت صارداتی

مغز پسته ممتاز در گروه رسیده هاست یا کال ها؟ قیمت صادراتی آن به چه …