پسته داریس
خانه / مغز پسته دو پوست / صادر کننده مغز پسته سبز دو پوست شده

صادر کننده مغز پسته سبز دو پوست شده

صادر کننده مغز پسته در کشور در محل های تولید این محصول واقع شده اند، عمده این صادر کننده مغز پسته در استان های کرمان، تهران، خراسان و … هستند، این شرکت های بازرگانی مغز پسته را به کشور های: هند، ترکیه، اردن، عراق، امارات، لبنان، آلمان، ایتالیا، فرانسه، سوئیس، چین به صورت مستقیم صادر می نمایند، معمولا مغز پسته را با بسته بندی کارتن ویکیوم و کارتن پلاستیک عرضه می نمایند.

در استان کرمان شهر رفسنجان فروش مغز پسته صادراتی در رده اول قرار دارد و این شهرستان در صادرات انواع مغز پسته و پسته به عنوان یک برند جهانی مطرح شده است، شهر رفسنجان در تولید مغز پسته ی؛ کال معمولی، کال دوپوست شده، انواع گلدار، گندمی، خرد، دندانه و … ید طولانی دارد و این محصولات را در حد استاندارد جهانی تولید می کنند.

یکی از این محصولات مغز پسته سبز دو پوست شده است به علت اینکه کاربردها و مصارف زیادی داشته جزء پرطرفدارترین نوع بوده و ارسال آن از طریق انواع راه ها انجام می شود؛ سبز بودن این نوع مغز پسته را میتوان بهترین دلیل افزایش آن دانست، این محصول با توجه به منحصر بفرد بودن به خیلی از کشور های صادر می شود.

 

صادر کننده مغز پسته سبز دو پوست شده

شرکت صادر کننده مغز پسته در رفسنجان

شرکت های صادر کننده مغز پسته در شهر رفسنجان این محصول را با گواهی نامه های:

  • اصالت کالا
  • عدل بندی
  • افلاتوکسین بر حسب نیاز
  • گواهی مبدا
  • sgs
  • گواهی رنگ

به اکثر نقاط دنیا ارسال می کنند، به همین دلیل یکی از لیست شرکت های صادر کننده پسته در کشور می باشد.

اگر محصول مغز پسته رسیده بیش از 50 روز در حمل باشد باید محیط سردی را برای آن تهیه نمود، به خصوص مغز پوست کال دو پوست شده که نهایتا بیش از 10 روز نمی توان آن را با دمای معمولی نگه دار نمود.

این محصولات علاوه بر بازار خارج در بازار داخل هم فروش قابل توجهی دارد، به خصوص در شهر های مهم که تولید انواع شیرینی و مواد غذایی شهره عام و خاص هستند.

لیست شرکت های پخش کننده مغز پسته در کشور

لیست شرکت های پخش کننده مغز پسته در کشورلیست شرکت های پخش کننده مغز پسته در کشور به شرح ذیل می باشد:

  • شرکت پسته رفسنجان
  • شرکت پسته کرمان
  • شرکت پسته دامغان
  • شرکت پسته سیرجان
  • شرکت پسته قزوین
  • شرکت پسته گلستان

بهترین پسته ها مربوط به کدام منطقه می باشد؟

بهترین پسته ها مربوط به کدام منطقه می باشد؟

قبل از معرفی بهترین پسته ها، ابتدا با انواع پسته ها که امروزه چهار نوع تجاری در ایران کاشت می شود که خصوصیات و ویژگی های مختلفی دارند که در زیر به آن ها اشاره می شود:

پسته فندقی: این نوع در دسترس ترین نوع پسته می باشد و از نوع گرد است و کمترین شاخص شکل را دارد و ۵۰ درصد محصولات ایران از این نوع می باشد

پسته کله قوچی: در این نوع درخت پسته محصول خوبی می دهد ، از نوع گرد می باشد و دیگر کشت نمی شود و در حال کاهش است

پسته اکبری: این نوع جدیدتر با محصول خوب و آجیل های دراز و بزرگ می باشد، بیشترین شاخص شکل را دارند (درازترین) و این نوع از پسته راحتتر از چهار نوع دیگر باز می شود، برخی از خریداران در بین روش های مختلف خرید پسته، خرید اینترنتی پسته اکبری را با تحقیق و بررسی و اعتماد به سایت های معتبر خریداری می کنند.

پسته احمد آقایی: جدیدترین نوع تجاری می باشد که به خاطر محصول زیاد و صرف زمان کمتر برای محصول دهی، بین کشاورزان بیشتر رایج است، سفیدترین درون بر در خود دارد و از نوع دراز می باشد، بهترین رقم پسته از لحاظ کیفیت و فراوانی تولید و مقاوم بودن نوع پیوند، پسته احمد آقایی می باشد که بخش مهنی از صادرات و بخش قابل توجهی از آجیل را به خود اختصاص می دهد و بهترین پسته جهان از لحاظ کیفیت و مزه و زیبایی فقط و فقط در منطقه فوق رفسنجان یافت می شود که بزرگترین باغات پسته دنیا در این منطقه قرار دارد.

حراجی مغز پسته در کشور

حراجی مغز پسته در کشور

تولیدکنندگان مغز پسته در برخی ایام سال به فروش ویژه و حراج پسته ها می پردازند که این زمان می تواند بهترین وقت برای خرید مدل های مختلف مغز پسته با قیمت ارزان تر باشد، بنابراین با آگاهی از این اوقات میتوان خرید خود را با ارزان ترین نرخ انجام داد.

پخش عمده مغز پسته در ایران

پخش عمده مغز پسته در ایران

برای صادرات پسته، مغز و خلال پسته باید سعی کنید به بازار عمده فروشان آن که این محصول را با قیمت های بسیار پائین خرید و فروش می کنند، مراجعه کنید. توسعه ها راه ها و روابط تجاری بین شهرها و کشورهای مختلف موجب شده است تا کالاهای تهیه شده در یک منطقه به سرعت در اختیار ساکنان بسیاری از نقاط جهان قرار گیرد، خرید و فروش خشکباری مانند پسته، مغز و خلال پسته و بادام، که تولید آن فقط در چند کشور محدود صورت می گیرد به طور عمده در بازارهای بین المللی صورت می گیرد. اما همواره تولید محصولات به صورت مستقیم از واحدهای تولیدی اصلی که به دلیل کیفیت و قیمت مناسب تر از مطلوبیت بیشتری در نزد تجار برخوردار است، یکی از مراکز پخش عمده مغز پسته در ایران توسط گروه تولیدی خلال پسته و خشکبار آرتین انجام می شود که تجار محترم فعال در زمینه خرید و فروش عمده خشکبار مرغوب برای تهیه محصولات به طور مستقیم می توانند با این گروه تولیدی ارتباط برقرار نمایند. از دیگر مراکز پخش عمده، شرکت گلستان می باشد که با سابقه ۶۰ ساله و برند معروف گلستان می باشد که مغز مغز پسته گلستان دارای مرغوبیت بالایی بوده به همین دلیل فروش آن با استقبال همراه است، قیمت مغز پسته گلستان نیز مثل سایر شرکت ها در صورت خرید عمده با قیمت مناسبی انجام می شود. 

راهنمای صادرات مغز پسته

راهنمای صادرات مغز پسته

برای صادرات محصولات خشکبار به ویژه پسته و مغز آن که حجم ارسال آن به کشورهای دیگر بسیار بالاست، جزئیات مختصری وجود دارد که به مراحل اصلی آن اشاره خواهد شد و در نتیجه توصیه می شود برای هر کشور با توجه به درخواستی که ارائه می شود با واحد فروش صادراتی ارتباط گیری مستقیم داشته باشید.

مراحل راهنمای صادرات مغز پسته به شرح ذیل می باشد:

  • تامین پسته و فرآوری آن براساس سفارش
  • انجام بسته بندی پسته و لیبل زنی صادراتی
  • اخذ گواهی های استاندارد بسته قبل از گمرک
  • ارائه محموله خشکبار و پسته به گمرک
  • درخواست و اخذ گواهی های سلامت پسته در گمرک
  • فرآیند تسلیم محموله پسته به شرکت های حمل و نقل
  • دریافت بارنامه محموله پسته و تسویه های مالی
  • دریافت الباقی مدارک و گواهی مبدا مربوط به پسته

پس از همه این موارد، مدارک کامل بوده و برای ارسال به مشتری در کشور مقصد جهت ترخیص آماده می باشد.

تفاوت انواع مغز پسته در چیست؟

تفاوت انواع مغز پسته در چیست؟

مغز پسته به علت داشتن آهن، خونساز است و آن هایی که مبتلا به کم خونی هستند باید حتما روزانه مقداری پسته بخوردند، موارد گفته شده از خواص مغز پسته می باشد و انواع مختلفی دارد که براساس نوع پسته آن نامگذاری می شود، به عنوان مثال می توان به نمونه های زیر اشاره نمود:

  • مغز پسته گندمی
  • مغز توجمع کن پسته
  • مغز دندانه پسته
  • مغز لپه پسته
  • مغز پسته قزوین
  • مغز پسته مکانیک خندان
  • مغز دهن بست
  • مغز پسته احمد آقائی
  • مغز پسته هراتی
  • مغز پسته موشو

خریداران این ماده خوراکی و پرخاصیت را گروه های مختلفی تشکیل می دهند که هر کدام بنابه میزان نیاز و استفاده روزانه آن را تهیه می کنند. به طور کلی خریدار مغز پسته را می توان در گروه های زیر نام برد:

  • خانواده ها برای تغذیه روزانه
  • تولید کنندگان بستنی برای تهیه بستنی مغزدار
  • کارخانجات تهیه کننده مواد غذایی مانند تهیه حلوای شکری با تزیین مغز پسته
  • تهیه بسته بندی های مغز پسته شور شده
  • آجیل فروشی ها
  • شیرینی پزی ها برای تزیین و تهیه شیرینی

همانطور که ملاحظه می شود پسته و مغز آن دارای کاربردهای زیادی در بخش صنایع غذایی می باشد.

تولید مغز پسته در اندازه های مختلف

تولید مغز پسته در اندازه های مختلف

فرایند تولید مغز پسته در کشور در کارخانجات صنایع غذایی مرتبط با این صنعت صورت می گیرد. در این واحدهای صنعتی پس از انتقال پسته از باغ مغز پسته در مراحل مختلف تولید می شود. باتوجه به اینکه پسته در اندازه های مختلف وجود دارد با توجه به این موضوع در کارخانجات نیز انواع متنوعی از آن تولید شده و به مرحله بهره برداری می رسد. در کارخانه پسته طی چند مرحله پوست گیری شده و انواع گوناگون آن تولید می شود. در این مراکز خلال پسته نیز از مغز آن ایجاد می شود که قیمت خلال پسته بستگی به وزن و نوع بسته بندی آن دارد. محصولات پسته در نهایت در بسته بندی های مناسب و با برند کارخانه و درج تاریخ تولید و انقضاء بر روی آن روانه بازارهای فروش می شوند. نکته مهم اینکه این کارخانه ها ملزم به رعایت استاندردهای تولیدی می باشند و لازم است تا در این زمینه به اخذ مجوزهای تعیین شده از سوی سازمان های مربوطه اقدام نمایند، ضمن اینکه بسته بندی مناسب و شیک و درج تاریخ تولید و انقضاء نیز بر روی این بسته ها باید درج شود تا خریدار از زمان مصرف آن آگاهی داشته باشد و با اطمینان آن را استفاده نماید، مغز پسته علاوه بر اینکه در طعم های مختلف نمکی، فلفلی و سایر طعم ها تولید می شود، در اندازه های مختلفی مورد خرید و فروش قرار می گیرد، خریدار پسته در تهران و شهرهای دیگر با مراجعه به این بازارها این تولیدات را به صورت بسته بندی شده یا فله خریداری می کنند، مغز پسته به صورت مغز سالم یا خرد و نرم شده و آسیاب شده به مصارف گوناگونی می رسد.

عرضه فوق العاده مغز پسته در ایران

عرضه فوق العاده مغز پسته در ایران

پسته دارای انواع مختلفی است که هرکدام کیفیت و اندازه متنوعی دارند و در مناطق مختلف ایران کاشت و برداشت آن صورت می گیرد، به عنوان مثال استان قزوین یکی از مراکز برداشت پسته است که خرید مغز پسته قزوین از مراکز فروش در این ناحیه به صورت مستقیم از تولیدکننده می تواند منجر به خریداری ارزان قیمت شود، با شناسایی مراکز فروش این کالا به عرضه مستقیم و بدون واسطه آن می پردازد، می توان خریدی مناسب و مقرون به صرفه از لحاظ اقتصادی را تجربه کرد. در این مدل فروش به دلیل نبود واسطه های خرید و فروش نرخ تمام شده آن کاهش خواهد یافت و در نتیجه با نرخ مناسب تری به دست مصرف کننده می رسد. برخی خریداران با مراجعه مستقیم به محل های برداشت پسته در فصل تابستان به خرید مستقیم مغز پسته می پردازند.

فروش مغز پسته زیر قیمت بازار

فروش مغز پسته زیر قیمت بازار

پسته یکی از محصولات کشاورزی است که در آب و هوای گرم می روید، فصل برداشت این کالای کشاورزی که نوعی محصول صادراتی ایران نیز محسوب می شود معمولا در اواخر تیرماه تا شهریور ماه می باشد. پسته های ایران تحت نام های مختلفی در مزارع تولید می شوند و فروش آن ها هم به صورت خام و تازه و هم به میوه خشک شده می باشد. میوه خشک آن را معمولا با آب و نمک شور می کنندو به عنوان آجیل به فروش می رسانند. فروش از محل مزارع و باغ های پسته و مراجعه مستقیم به این مکان ها می تواند موجب تهیه پسته و فرآورده های آن با قیمت مناسب باشد، به طود معمول قیمت خرید پسته از باغدار با نرخ خرید آن در بازار متفاوت می باشد و ارزانتر است.

فروش انواع مغز پسته سبز در بازار به منظور استفاده از این ماده مغزی و مفید صورت می گیرد. کشور ایران یکی از مناطق جهان است که دارای محصول مهمی به نام پسته است و نواحی مختلف آن تولیدکننده پسته می باشد، از آن جمله می توان به کرمان و رفسنجان اشاره نمود که دو قطب مهم تولید پسته می باشند، این محصول به شیوه های مختلفی به فروش می رسد؛

  • مثلا نوعی از آن در فصل برداشت با پوست فروخته می شود 
  • نوعی دیگر به صورت پوست گرفته و خشک شده روانه بازارهای فروش می شود، محصولی از آن نیز مغز پسته است که فاقد هرگونه پوستی است و به راحتی قابل استفاده است

از این رو هرکدام از این تولیدات در بازار دارای مشتریان خاص خود می باشد و به طور مسلم قیمت هرکدام نیز متفاوت است، مثلا قیمت مغز پسته تواضع با قیمت فروش عمده پسته دامغان متفاوت است، همچنین قیمت پسته مرغوب در هر کیلو به صورت بو داده یا خام با یکدیگر و قیمت پسته قزوین با قیمت پسته کرمان متفاوت است.

فراوری و فروش مغز پسته در کشور

فراوری و فروش مغز پسته در کشور

تهران به عنوان پرجمعیت ترین شهر ایران یکی از مصرف کنندگان عمده مغز پسته می باشد، به این دلیل فروش مغز پسته در بازارهای آن و پسته فروش ها به وفور دیده می شود. این تولیدات برای مصارف گوناگون مانند صنایع غذایی ، شیرینی پزی و مواردی از این قبیل مورد استفاده قرار گرفته و به فروش می رسد. بنابراین واحدهای تولیدی مختلف با توجه به میزان نیاز روزانه یا سالیانه خود به مغز پسته به خرید آن می پردازند، فروش پسته در تهران به صورت فله ای یا به شکل بسته بندی ممکن است باشد که هر شکل آن دارای قیمت خاص خود است. نوعی مغز  پسته نیز از پسته های دهان بست به دست می آید که مغز پسته دهان بسته ممکن است به شکل سالم نبوده و حالت خرد شده داشته باشد، افرادی که قصد راه اندازی تجارت و کسب و کاری در این حوزه را دارند می توانند به مراکز اموزش خرید و فروش پسته مراجعه کنند. این مکان ها آشنایی با انواع محصول پسته و مناطق تولیدکننده و قیمت این کالا مانند قیمت انس پسته دهن بست و راه کارهای تجارت آن را به خوبی آموزش می دهند. به طور کلی مهمترین روش هایی که مغز پسته در بازار تهران به فروش می رسد عبارت است از:

  • فروش از طریق نمایندگی های فروش
  • فروش عمده و کلی
  • فروش ویژه
  • فروش اینترنتی و آنلاین

ارزان ترین مغز های پسته کدام اند؟

ارزان ترین مغز های پسته کدام اند؟

فروش ارزان پسته های دامغان فرصت جدید اقتصادی برای بازرگانان فراهم کرده است، پایین ترین قیمت مغز پسته دامغان درجه یک برای فروش به شرکت های بازرگانی و دیگر بازارهای هدف را می توان از منابع و مراجع معتبر دریافت نمود، مقدار قیمت این محصول می توانند تعیین کننده شرایط بازار باشد؛ زیرا امکان تسریع خرید و فروش ها را به دنبال خواهد داشت؛ مغز پسته دامغان با ارزان ترین قیمت امکان فروش عمده را دارد. تجارت پرسود مغز پسته مسیری جدید را برای تاجران فراهم کرده است. دامغان یکی از شهرهایی بوده که مغز پسته را با بالاترین کیفیت برای مشتریان تولید می کند؛ مغز پسته گندمی در گروه ارزان، قیمت های مغز پسته است و عمده این مغز برای تولید پودرهای پستخ مورد استفاده قرار می گیرد، به هر چه مغز پسته های سیاه آن کمتر باشد، کیفیت پودر و گندمی بالاتر است، البته برای خرید ارزان ترین مدل های مغز پسته می توان با کشاورزان و باغداران پسته برای خرید با آن ها مشورت نمود، مثلا در صورت خرید در حجم زیاد امکان تهیه ارزان قیمت پسته با نرخ مناسب فراهم می شود. باغداران پسته برای کسانی که به خرید عمده می پردازند همیشه تخفیف های قابل ملاحظه ای ارائه می دهند، به همین دلیل در فصل برداشت پسته میتوان با مراجعه به باغ های جمع آوری پسته در مورد خرید وارد معامله شد و بر سر قیمت مناسبی به توافق رسید.

مزایای فروش فله ای مغز پسته

مزایای فروش فله ای مغز پسته

در بیشتر جاها از مزیت های بسیار زیاد صادرات مغز پسته بسته بندی ایران صحبت شده است و اصلی ترین دلیل این موضوع ارز آور بودن صادرات پسته بسته بندی برای کشور است، البته صادرات پسته به صورت فله ای نیز به خودی خود سودآوری زیادی را برای کشور دارد.

پسته به صورت فله ای چه جهت صادرات و یا فروش داخل براساس پارامترهایی، قرارداد ذکر و ارائه می گردد. با توجه به اینکه نوع سوپر پسته و مغز آن به صورت دستچین می باشد، نوع استاندارد آن براساس درصدهایی است که در عرف بازار چه برای صادرات چه برای داخل به صورت فله ای اغلب خرید و فروش می شود ، بنابراین نوع سفارش براساس درصدهایی است که توسط مشتری برای هر آیتم مشخص می شود و با توجه به سایز بسته و درصدهای مشخص شده قیمت آن هم متناسب با آن افزایش یا کاهش می یابد.

خرید مغز پسته فله بیشتر در بسته بندی های کارتن ده کیلویی انجام می شود و برای صادرات این بسته بندی مناسب است، قیمت انواع فله براساس حجم عمده خرید متغیر است و هم چنین گواهی های بهداشتی در صادرات فله ارقام مختلف پسته بیشتر مورد نیاز می باشد.

مطلب پیشنهادی

قیمت مغز پسته لپه

انواع مغز پسته سبز دوپوست کالک رفسنجان

مغز پسته سبز دوپوست به علت اینکه کاربرد ها و مصارف زیادی داشته جزء پر …