پسته داریس
خانه / مغز پسته کرمان / صادرات مغز پسته کرمان به آلمان

صادرات مغز پسته کرمان به آلمان

بیشترین صادرات مغز پسته به کشور های اروپایی از جمله آلمان انجام، که از نمونه های مغز سبز و با درجه کیفی بالا می باشد.

با توجه به استاندارد های مد نظر اتحادیه اروپا در رابطه با سلامت مواد غذایی، برای صادرات مغز پسته به این منطقه باید از نمونه های مرغوب و درجه یک استفاده نمود.

اگر میزان افلاتوکسین موجود در پسته و یا مغز پسته با استاندارد های آن ها مغایرت داشته و بیش از حد مجاز باشد، بار ارسال اجازه ورود نیافته و در بعضی مواقع به طور کامل معدوم خواهد گشت.

مغز پسته انواع مختلفی دارد، که هر کدام دارای کیفیت های متفاوتی بوده و قیمت خرید و فروششان نیز باهم متفاوت است.
مغز پسته معمولی، مغز پسته سبز رسیده، مغز پسته کالک، مغز موشو، روآبی، گندمی، دندونه و …از نمونه های مغز هستند، که بیشترین حجم صادرات مربوط به پسته های سبز و کالک است.

آلمان از جمله ی مشتریان اصلی مغز و خلال پسته سبز است و نمونه های اعلا را بیشتر می پسندند.

قیمت مغز پسته کال برای صادرات

مغز پسته کالک از جمله نمونه فرآورده های گران قیمت پسته ایرانی است، که به کشور های استرالیا و آلمان و …نیز فرستاده می گردد.

مغز پسته کالک یعنی مغز هایی که از پسته های نیمه رسیده استخراج می شوند. این نمونه مغز به نسبت سایر انواع مغز دارای رنگ سبز تیره و یک دست است همچنین پوسته نازک مغز که در مغز پستته رسیده گلدار است در این رقم پسته به ورت یک دست و سفید می باشد.

از آنجایی که برای دست یابی به این نوع مغز کشاورز ناچار است پسته را زود تر از موعد از درخت جدا کند و در این حال هنوز دانه پسته به وزن ایده ال نرسیده و سبک است لزا با ارقام بالاتری قیمت گذاری می شود تا کشاورز متحمل زیان نگردد.

مغز پسته کالک به دلیل رنگ زیبایی که دارد متقاضیان زیادی از کشور های مختلف مانند المان و استرالیا داشته و هر ساله صادرات این فرآورده پر ارزش سود آوری خوبی را برای کشور در بر دارد.

شرکت صادرات پسته خندان کرمان

شرکت صادرات پسته در استان کرمان به تعداد زیاد وجود دارند که هر کدام از آنها برای مقاصد خاصی در دنیا قعایت می کنند.

بهترین شرکت های صادراتی پسته خندان و مغز پسته که برای صادرات به اتحادیه اروپا فعالیت دارند در استان کرمان واقه شده اند و دلیل عمده آنهم این است که اتحادیه اروپا هم ازمایشگاه های این استان را برای صادر کردن گواهی لاتین افلاتوکسین قبول دارد و هم مغز پسته و پسته این مناطق مورد پسند آنهاست.

بزرگترین عامل در مطرح بودن پسته استان کرمان بر می گردد به کیفیت بالای آنها که به خصوص مغز پسته سبز و کال این استان در دنیا منحصربفرد می باشد.

کدام نوع شور برای اروپا خرید می شود؟

هر کشور و هر جامعه ذائقه مخصوص به خود را دارند که باید شرکت های صادراتی به آن توجه کنند.

به طور کل طعم های معروف برای پسته شامل:

  • شور معمولی
  • شور با نمک زیر 1 درصد
  • شور آبلیمویی
  • شور زعفرانی
  • و…

که کشور های اروپایی بیشتر پسته و دیگر فرآورده های آن را با طعم شور نمک زیر 1 درصد سفارش می دهند که این نوع از شور برای افلاتوکسین هم مناسب تر می باشد.

باید توجه داشت که این نمونه از طعم شور بعد از پایان مرحله شور به میزان 1 تا 3 درصد کسری بار بوجود می آید که به دلیل اینکه به غیر از نمک هیچ ماده افزوندی به پسته اضافه نمی گردد و درصدی از رطوبت و چربی پسته نیز از بین می رود که همین امر سبب کسری بار می گردد.

شرکت بازرگانی پسته داریس

شرکت بازرگانی و تولیدی پسته و مغز پسته داریس در شهر رفسنجان و استان کرمان واقع شده و با استفاده از تکنولوژی روز در زمینه تولید و عرضه پسته و مغز پسته در حال فعالیت می باشد.

زمینه بازرکانی این شرکت در محدوده کشور های هند لبنان اسپانیا فنلاند عراق ترکیه ایتالیا ترکمنستان چین قطر و آلمان فعالیت دارد و به تمامی قوانین ورودی اتحادیه اروپا کاملا واقف است و می تواند یک مشاوره در سطح بالا به خریدران خارجی و داخلی خود دهد.

زمینه دریافت مالی این شرکت در کشور های گرجستان ترکیه امارات و عمان فراهم شده و با توجه به محدودیت های بانکی که برای ایران فراهم شده این قابلیت را دارد که نقل و انتقال مالی راحتی را برای مشتریان خود ایجاد نماید.

سایت خرید پسته خام اروپایی

به طور قطع هر سایت خرید پسته خام برای اروپا مناسب نیست زیرا این کشور ها قوانین بسیار سختگیرانه ای برای واردات پسته و مغز پسته از ایران وضع کرده اند که این باعث شده که به هر سایت نتوان اعتماد لازم را کرد

قوانین اتحادیه اروپا در زمینه پسته به این شهر است که توتال گواهی لاتین که شامل بتا ۱ و بتا 2 . جی 1 وجی 2 آن نباید بالای 15 و بتا های آن نباید بالای 10 باشد و اگر این اعداد رعایت نشوند امکان مرجوعی و معدومی با توسط گمرک این اتحادیه وجود دارد.

البته در چند سال اخیر این کشورر ها باز محدودیت هایی زیاد تری بر روی محصولات پسته ایران به وجود آورده اند که نمونه بازرز آن سم مانده است.

کشاورزان اییران از سوم شیمیایی به طور وسیع استفاده می کنند که این امر سبب شده که این اتحادیه محدودیت های بالاتری بر روی این محصول ایجاد کنند.

قیمت پسته کله قوچی و اکبری اعلا درجه یک اروپایی

پسته کله قوچی و اکبری اعلا و درجه یک از جمله پسته های پر طرفدار در اتحادیه اروپاست اما چون این پسته ها در شمار پسته های لوکس قرار می گیرند قیمت بالاتری دارند به همین دلیل است که هر شرکت اروپایی برای این دو نمونه درخواست نمی کند

در ضمن این نکته قابل یادآروی است که قیمت پسته های اروپایی و به عبارتی افلا مجاز به نسبت دیگر پسته درصدی بالاتر هستند که دلیل این ار چک های چندین مرتبه این پسته هاست که در کمرک مقصد دچار مشکل برگشت و یا معدوم نشوند به خصوص در گمرک کشور های نظیر آلمان و ایتالیا که بسیار سختگیرانه عمل می کنند.

منبع: شرکت داریس

مطلب پیشنهادی

فروش مغز پسته خام

رمز گشایی از فروش عمده مغز پسته خام کرمان

رمز گشایی از صادرات و فروش عمده مغز پسته خام کرمان بدون واسطه سبب شده …