پسته داریس
خانه / مغز پسته کالک / خرید مغز پسته کالک از کرمان

خرید مغز پسته کالک از کرمان

کرمان به عنوان برترین تولید کننده مغز پسته کالک اعلا در دنیا شناخته می شود و بهترین خرید برای حوزه صادراتی در آنجا به وقوع می پیوندد.

مغز پسته کالک به این دلیل در شهر کرمان معروف است که پسته تولیدی این منطقه برای چیدن کال رنگ بهتری نسبت به دیگر جا ها دارد و رنگ سبز تیره آن باعث شده محبوبیت فراوانی در زمینه مغز پسته سبز کالک در ایران و دنیا پیدا کند.

مغز پسته کالک یا همان کال از فرآورده های مهم صادراتی است که مشتریان خاصی در جهان دارد.

با توجه به ویژگی های ذکر شده برای خرید این محصول صادراتی، بهترین این است که به شهر کرمان مراجعه شود، به خصوص اگر مشتریان به دنبال خرید گرید های با ارزش آن هستند و البته مغز های کالک شهر های سیرجان و رفسنجان نیز با کیفیت و اعلا می باشند، ولی از نظر رنگ و میزان خرید به تولیدات شهر کرمان نمی رسد.

 

صادرات مغز پسته کالک به استرالیا

استرالیا از مهمترین کشور های هدف برای صادرات پسته و مغز ایرانی است که حجم سفارش قابل قبولی از کشور ما دارد.

انواع مغز پسته های که از طرف استرالیا سفارش داده می شود در گروه مغز های کالک قرار دارد، و نحوه صادرات این محصول به این منطقه یا به صورت کانتینری و از طریق دریا و یا به صورت هوایی انجام می شود، در مورد مغز پسته کالک این نکته مهم است که بیشتر سفارش دهندگان استرالیایی خواهان بسته بندی مغز در کارتن به صورت شیرینگ شده می باشند.

استرالیا مغز های صادراتی کالک ایرانی در گروه های سوپر و a تا c را سفارش می دهند، با این کار تا حدودی از قیمت مغز صادراتی ایران می کاهند و اکثر سفارشات خود را به صورت دو پوست شده انجام می دهند، زیرا این نوع از مغز کالک بهترین نوع آن از نظر مرغوبیت می باشد.

منبع: شرکت داریس

مطلب پیشنهادی

قیمت مغز پسته لپه

راهنمای خرید عمده انواع مغز پسته مرغوب کرمان

برای خرید عمده انواع مغز پسته مرغوب احتیاج به یک راهنمای خوب بوده تا بتوان …